Klacht Nationale-Nederlanden: Melding schade mei 2023 nog steeds niet afgehandeld.

Klachtnummer
# 678752
Gebruiker
#autoschade
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gemelde schade aan auto in mei 2023 is op dit moment nog steeds niet afgehandeld en ook nog niet in behandeling genomen. Hebben na telefonische klacht op 21 juli bericht ontvangen dat afhandeling nog enige weken kan duren.

Verzekeringen SNS bank worden sinds kort afgehandeld door Nationale Nederland, of eigenlijk dus niet afgehandeld. We rijden al sinds mei 2023 rond met schade. Ook bij SNS bank aangegeven dat schade nog steeds niet is afgehandeld.

Feit dat ze aangegeven dat het wat drukker is dan normaal was is wat ons betreft geen excuus.


Gewenste oplossing

Met spoed afhandeling van gemelde schade.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemorgen,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen