Klacht Nationale-Nederlanden: Mijn eerste ervaring met een schademaatschappij die kosten wat kost niet uit wilt betalen.

Klachtnummer
# 311355
Gebruiker
Erwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is de verzekering van een persoon die in een 30 zone achter op mijn motor is gereden met zijn auto. Vervolgens weg gereden is, wat allemaal op camera vastgelegd is.

Maar ze erkennen geen schuld, ondanks dat er geen situatie denkbaar is waarop deze automobilist niet schuldig is.

Achterbakse verzekeringsmaatschappij.
Erken gewoon schuld en verhoog de premie. En als je echt die persoon nog in verzekering wilt nemen, vraag eens politiegegevens op over je verzekeringsnemer. Er zijn meerdere meldingen over hem.

De oplossing

Erken schuld als het nodig is. Werk niet onnodig tegen. En reageer na een repel van mijn verzekeringsmaatschappij in plaats van meer dan een maand wachten met reageren.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Hallo Erwin,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

    Groet,

    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen