Klacht Nationale-Nederlanden: Na meer dan drie maanden nog steeds geen inhoudelijke reactie NN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 260847
Gebruiker
boer74
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Reactie op verzoek aanpassing polis

De oplossing

reactie en eventuele compensatie

4 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste,

    Ik heb vandaag bij de betreffende afdeling geinformeerd. Jouw klacht is daar gisteren helaas pas terecht gekomen. Onze excuses daarvoor.

    We gaan er wel voor zorgen dat we deze met spoed oppakken en direct terugkoppelen, buiten deze website om.

    Graag blijven we op de hoogte of dit gebeurd is en of dat alles naar tevredenheid is opgelost. Zou je ons op de hoogte willen houden via deze site?

    Groet,
    Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
  2. Auteur
    boer74
    Datum
    we hebben inmiddels wel een offerte ontvangen, maar twee. Het is ons niet duidelijk wat de bedoeling is van deze twee offertes. Wij hebben inmiddels om opheldering gevraagd
  3. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste boer74,

    Goed dat je om opheldering hebt gevraagd. Wij hebben ook even contact gezocht met onze collega's van de afdeling Leven voor meer informatie. We hebben op een later moment nog contact, goed? Voor nu een fijne avond gewenst.

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  4. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Mijn collega's geven aan dat ze je per e-mail hebben geinformeerd over het in behandeling nemen van de klachten. We zorgen dat je zo snel mogelijk duidelijkheid hebt hierover.

    Groet,
    Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boer74
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij hebben inmiddels de offerte opgestuurd. Onze premie verandert hierdoor van 270 naar 50 euro per maand. Doordat NN vierenhalve maand niets met ons verzoek heeft gedaan hebben wij hierdoor schade geleden van 210 euro per maand. Immers, had NN het verzoek direct opgepakt en niet maanden laten liggen hadden wij al eerder deze verlaagde premie hoeven te betalen. Wij hebben gevraagd ons hiervoor te compenseren maar helaas geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen