Klacht Nationale-Nederlanden: Na meer dan drie maanden nog steeds geen inhoudelijke reactie NN

boer74

Reactie op verzoek aanpassing polis

reactie en eventuele compensatie

Beste,

Ik heb vandaag bij de betreffende afdeling geinformeerd. Jouw klacht is daar gisteren helaas pas terecht gekomen. Onze excuses daarvoor.

We gaan er wel voor zorgen dat we deze met spoed oppakken en direct terugkoppelen, buiten deze website om.

Graag blijven we op de hoogte of dit gebeurd is en of dat alles naar tevredenheid is opgelost. Zou je ons op de hoogte willen houden via deze site?

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
    boer74
    we hebben inmiddels wel een offerte ontvangen, maar twee. Het is ons niet duidelijk wat de bedoeling is van deze twee offertes. Wij hebben inmiddels om opheldering gevraagd
    Beste boer74,

Goed dat je om opheldering hebt gevraagd. Wij hebben ook even contact gezocht met onze collega's van de afdeling Leven voor meer informatie. We hebben op een later moment nog contact, goed? Voor nu een fijne avond gewenst.

Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    Beste,

Mijn collega's geven aan dat ze je per e-mail hebben geinformeerd over het in behandeling nemen van de klachten. We zorgen dat je zo snel mogelijk duidelijkheid hebt hierover.

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare

boer74
Wij hebben inmiddels de offerte opgestuurd. Onze premie verandert hierdoor van 270 naar 50 euro per maand. Doordat NN vierenhalve maand niets met ons verzoek heeft gedaan hebben wij hierdoor schade geleden van 210 euro per maand. Immers, had NN het verzoek direct opgepakt en niet maanden laten liggen hadden wij al eerder deze verlaagde premie hoeven te betalen. Wij hebben gevraagd ons hiervoor te compenseren maar helaas geen reactie

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?