Klacht Nationale-Nederlanden: Nationale Nederlanden geeft geen enkele reactie op via mail gestelde vragen.

Klachtnummer
# 103150
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vraag m.b.t. de waarde van mijn Leven en spaar hypotheek.
Bij het laatst verstrekte overzicht, lijkt het alsof het eindbedrag niet gehaald gaat worden. Dit zowel voor mijn Levenhypotheek als spaarhypotheek.
De tussenpersoon heeft destijds gezegd, dat het eindbedrag altijd gehaald zal worden en dat daarboven een winstdeling zal worden toegekend.

De oplossing

Een fatsoenlijke reactie van Nationale Nederlanden.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Geachte heer De Zwart,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en in behandeling genomen. U ontvangt zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord van ons.Met vriendelijke groet,Webcare Nationale-Nederlanden.

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?