Klacht Nationale-Nederlanden: Niet uitbetalen naar overlijden levensverzekering.

Teunie

Op 10-6-2016 mijn moeder overleden , op 12-6-2016 gemeld per omgaande bevestiging gekregen. 19-6-2016 bericht gekregen documenten alles ingevuld terug gestuurd per mail en aangetekend. Weer peromgaande bevestigmail gekregen. 7-7 -2016 mail gekregen dat het het doorgestuurd is naar juiste afdeling die het afwikkelen.
Naar 20 dagen gebeld ze hadden een achterstand zou nu 25 werkdagen duren vanaf 7-7-2016 deze week gestort worden. Gisteren maar weer gebeld maar achterstand is nu 30 werkdagen. Graag wens ik een spoedige uitbetaling .De uitvaartonernemer en steenhouwerij wachten ook niet.

Graag asap uitkering ontvangen. Zodat de kosten betaald kunnen worden.

Nationale-Nederlanden
    Beste,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder.
    Heel erg vervelend dat je juist in deze tijd achter de uitbetaling aan moet. Helaas is het erg druk op deze afdeling.

Ik ga proberen om de uitkering te laten versnellen aan de hand van de gegevens die je hier vermeldt.

Je hoort weer van me zodra ik meer weet.

Groet,

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
    Nationale-Nederlanden
    Beste,

Ik heb intern nagevraagd en begrepen van mijn collega's dat de polis afgelopen vrijdag is uitgekeerd.

Deze klacht en de afhandeling hebben elkaar dus zeer waarschijnlijk gekruist.

Groet,

Roy