Klacht Nationale-Nederlanden: NN geeft niks om hun klanten

Genesis

Tot vorig had ik een persoonlijke lening bij NN. Ik wilde op een dag het gehele openstaande bedraf aflossen (circa 6200 euro) waar ik nog 5 jaar voor had. Wat bleek nou, ik had 1 termijn over het hoofd gezien (80-100 euro) en deze moest ik per direct de maand erna betalen. Dit was geen mogelijkheid i.v.m mijn werk op zee. Hierdoor heb ik een negatieve BKR codering gehad, en belemmerd alles in me leven voor zo een lullig iets.

Mijn BKR laten intrekken zodat ik weer een lening kan aanvragen voor een nieuwe auto, want ik kan helemaal niks nu.

Nationale-Nederlanden
    Hallo Genesis,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?