Klacht Nationale-Nederlanden: NN is onbereikbaar; MijNN doet het niet en de telefoon wordt nooit opgenomen.

Elodie Luinge

De klantenservice van NN is onbereikbaar: steeds een bandje dat het te druk is, of dat je op MijnNN moet kijken. Maar ik bel juist omdat MijnNN het niet doet! Zo kom ik dus nooit in contact.
NN heeft het pensioen van Delta LLoyd overgenomen, maar dat wordt nu niet betaald. Wij willen dat graag navragen bij NN, wanneer we geld krijgen. MijNN reageert geheel niet; wat we ook proberen: andere inlognaam, nieuw wachtwoord, andere computer, andere zoekmachine, niets helpt. En bellen kan dus niet. De domme chatbot helpt al helemaal niet.

Zorg dat de klantenservice bemensd wordt; los de computerproblemen met MijnNN op en vooral: wees bereikbaar voor vragen van klanten. U heeft ons geld, en als we dat niet krijgen kunnen we u niet bereiken!

Nationale-Nederlanden
    Hallo Elodie,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Nationale-Nederlanden Webcare
    Elodie Luinge
    Nee he, weer een robot-chat antwoord. Wij willen niet naar Facebook of Twitter, iemand die 83 is en wil weten wanneer zijn pensioen door u wordt uitbetaald wil desnoods op de computer kijken, maar als dat het dagenlang niet doet gewoon kunnen bellen. Maar dat lukt dus ook niet.

ps. Kunt u voortaan klanten gewoon netjes met U aanspreken?
    Nationale-Nederlanden
    Hallo Elodie Luine,

Wij verzoeken u uw klacht te melden via onze eigen kanalen. Wij nemen geen klachten via Klachtenkompas in behandeling.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?