Klacht Nationale-Nederlanden: NN vraagt om een uitspraak van een kantonrechter maar betreffende instantie weet van niets.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540301
Gebruiker
Raamkunst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nationale Nederlanden antwoordt niet snel en reageert absoluut niet op mijn vragen. Ik heb meerdere malen met hen gebeld en mail. Tevergeefs. Mijn laatste telefoongesprek sloeg echt alles. Dame die me zogenaamd moest helpen ging me vertellen wat ik allemaal niet goed deed en dat ik steeds dezelfde vragen stelde. Dit schijnt dan de reden te zijn waarom ze niet snel reageren. Zelf ben ik hoogopgeleid en heb naar mijn mening een redelijk denkniveau. Het lukt mij en mijn adviseurs niet om te begrijpen wat ze precies van me willen en hoe ik dat moet leveren. Ik vermoed dat ze het geld niet willen uitkeren en de drempel werkelijkwaar zo hoog leggen. Dat echt bijna niemand begrijpt wat ze willen. En dan het lef hebben om mij te vertellen dat ik het niet snap.

De oplossing

ik wil dat het bedrijf met mij een gesprek aangaat en met mij tot een oplossing komt. Zonder mijn steeds met een standaardantwoord afscheept.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemiddag,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    Wij behandelen geen klachten via deze website. We zien je ook een klacht hebt ingediend via onze website. Je ontvangt via die weg een antwoord van onze collega's.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raamkunst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Probleem is nog niet opgelost. Ze schrijven dat ze contact gaan opzoeken met mij. Probleem is juist dat ze hun woord niet nakomen en mij niet benaderen. En ja hoor ze houden zich gewoon niet aan hun woord. Vreselijk dit doen ze dus de hele tijd. Ik ben al zolang aan het wachten op het oplossen van mijn zaak. Echt vreselijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen