Opgelost door Nationale-Nederlanden: Nog steeds geen uitbetaling van polis!!
Details
Klacht
In 2014 de eerste nare ervaring met NN over het uitbetalen van een overlijdensrisicopolis. Na vele telefoontjes en weken later uiteindelijk uitbetaald.Nu hetzelfde met de afkoop van een beursplanpolis (keuzeperiode) van dochter. Half mei 2016 via NN site opgezocht hoe af te kopen, alles volgens hun regels ingestuurd, na enige weken nog steeds geen enkele reactie. Gebeld, blijkt dat mijn brief er al meer dan 10 dagen over heeft gedaan om op de juiste afdeling te komen. Binnen 10 werkdagen zou ik een waardebepaling ontvangen, heeft uiteraard weer langer geduurd. Na ontvangst de dag erna retour gestuurd, weken stil, maar weer gebeld. Toevallig kort na telefoontje een brief met excuses dat ze niet aan mijn verzoek konden voldoen! Ik zou voor 14 juli een reactie krijgen. U raad, geen reactie, dus weer gebeld. Gelijk klacht ingediend, en ja hoor, binnen 10 werkdagen worden we hierover teruggebeld, en de uitbetaling zou voor 11 augustus gedaan worden. SCHANDE! NN REGEL JE ZAKEN!
Gewenste oplossing
PER DIRECT UITBETALEN VAN DEZE POLIS MET RENTE! Ik heb aan alle door u gestelde voorwaarden voldaan, en het betreft MIJN geld!! Uw problemen met doorvoertijd zoals op uw site staan vermeld zijn NIET mijn problemen! Zal ik eens een paar maanden de hypotheek niet overmaken naar NN, want ook ik heb het druk. Overigens wordt er serieus overwogen om alle resterende producten, waaronder dus ook hypotheek, bij u weg te halen. Zo gaat u niet met klanten om, deze klanten zorgen wel dat u een goed belegde boterham verdiend!!!!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.