Klacht Nationale-Nederlanden: Offerte wordt niet toegezonden

Valentino

Nationale Nederlanden wil nog steeds mijn eenvoudige verzoek niet inwilligen mbt een offerte te sturen mbt eenmalige storting te doen op de maatwerkverzekering nr:40251549
Dit is al van begin augustus in aanvraag.

Offerte sturen.

Nationale-Nederlanden
    Goedenavond Valentino,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    Valentino
    Dit is nu de 2e maal hetzelfde antwoord.

Via klacht melden nn.nl heb ik al 3 keer hetzelfde antwoord ontvangen.

En telefonisch kom ik ook geen stap verder( 3x).

Om zeer kwaad van te worden.

Valentino
    Offerte wordt niet toegezonden.
    Nationale-Nederlanden
    Beste Valentino,

Wij nemen geen klachten in behandeling via deze weg. Als je ons een bericht stuurt via Facebook of Twitter helpen we je graag verder.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over ?