Opgelost door Nationale-Nederlanden: Onjuiste BKR-registratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82185
Gebruiker
Axel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ex- vriendin heeft op mijn naam een schuld gemaakt. Alle achterstanden weggewerkt, alle achulden op mij genomen. Ondertussen ook een ernstig flinke restschuld op mij genomen en werkelijk er alles aan gedaan om schuldenvrij te zijn. Dit is gelukt, maar door toedoen van mijn ex, mag ik nu al jaren geen nieuwe hypotheek afsluiten. Ik heb een vuistdik dossier van de rechtbank, inclusief dagvaardiging van mijn ex-partner. Ik ben in het gelijk gesteld door een rechter. En toch weigert de Nationale Nederlanden mijn registratie te verwijderen... Ik kan nu mijn gezin geen grotere woning 'geven', terwijl mijn partner en ik een goed inkomen hebben. Ik blijf achtervolgd worden door fouten, die mijns inziens buiten mijn schuld zijn gemaakt. Ik heb er juist alles aan gedaan om schulden te voorkomen. Nu staat deze codering toch op mijn naam.

De oplossing

Verwijdering van de codering op mijn naam.

4 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste heer Ramdharie,Onze excuses voor de late reactie op uw klacht.
    We hebben deze al wel opgepakt en er wordt op dit moment door verschillende afdelingen gekeken naar de mogelijkheden in verband met de BKR én een nieuwe hypotheek. Deze week zullen wij u verder informeren.Met vriendelijke groet,
    Nationale-Nederlanden
  2. Auteur
    Axel
    Datum
    Beste heer of mevrouw,Bedankt voor het oppakken van deze klacht.
    Graag vernemen wij zo spoedig mogelijk van uMvg
    A.Ramdharie
  3. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste heer Ramdharie,Wij zijn blij te kunnen vertellen dat Nationale-Nederlanden Intensief Beheer de BKR-notering voor u en uw ex-partner heeft kunnen verwijderen. Dit is nu geen belemmering meer voor een toekomstige hypotheek. U moet wel rekening houden met een verwerkingstermijn van ongeveer 14 dagen. Mocht u van onze hypotheekdiensten gebruik willen maken horen wij dat graag. U kunt eventueel mailen naar webcare@nn.nl. Dan zorgen wij graag dat uw aanvraag in behandeling wordt genomen. Met vriendelijke groet,
    Brigitte / Nationale-Nederlanden
  4. Auteur
    Axel
    Datum
    Beste Brigitte,
    Bedankt voor het verwijderen van mijn BKR registratie.
    Dit zal een aantal zaken makkelijker maken.
    Ik zal mijn registratie na de verwerkingstijd van 14 dagen nog eens opvragen om te controleren of deze echt is verwijderd.
    Mvg
    A. Ramdharie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Axel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen