Opgelost door Nationale-Nederlanden: Onterechte CIS-registratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 680397
Gebruiker
LuchtigeRee266
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben het oneens met de (onterechte) CIS-registratie door Nationale Nederlanden. Bijgaand een brief waarin ik mijn bezwaar heb beargumenteerd.

In afwachting van uw volledige en constructieve reactie.

Gewenste oplossing

Ik verzoek Nationale Nederlanden om de belangenafweging te toetsen en de CIS-registratie te verwijderen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.

    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm

    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

    Groet, Webcare Nationale-Nederlanden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen