Klacht Nationale-Nederlanden: Onterechte melding over mislukte incasso's

Brumski

Sinds herfst 2013 ontving ik tot nu toe zo'n 6 meldingen over het mislukken van incasso's, iedere keer contact opgenomen met het supportcenter. Reden problemen met overgang naar SEPA bij NN, lag niet aan mijn saldo gelukkig.
Na de 6e brief weer telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik de boel wou beëindigen bij NN. Na een goed gesprek werd voorgesteld een adviesgesprek (telefonisch) in te plannen met een Financieel Adviseur van NN. Begin maart ongeveer een uur aan de telefoon gezeten, en ik zou binnen 2 weken verslag ontvangen (heb ik nog niet gehad). Wat schetst mijn verbazing dat ik vandaag een brief heb gekregen, dat vanwege achterstallige betalingen en ik niet zou hebben gereageerd men de boel heeft omgezet in een premievrije verzekering. Nou bedankt ! Ongelooflijk dit!

Geachte NN, hoe lossen wij dit nu op?

Volgens mij is het volgende nu belangrijk:
1. Graag overzicht van de door NN van mij ontvangen premiebetalingen vanaf 01-07-2013 t/m nu, kan ik deze matchen met mijn afschrijvingen.
2. Versturen gespreksverslag van telefonisch advies
3. Contact over hoe nu verder

Nationale-Nederlanden is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?