Klacht Nationale-Nederlanden: Pensioengeld over Juli niet betaald
Details
Klacht
NN beheerd mijn pensioenpolissen en op basis daarvan ontvang ik pensioen sinds Oktober 2022.Echter het pensioen over de maand Juli 2023 is nog steeds niet betaald.
Navraag bij NN leverde het volgende op..''de bedragen zijn aangeleverd bij de bank''(27-07), ""de uitbetalingsafdeling is aan het onderzoeken, geld kan worden verwacht ""(29-07), de klacht is nu bij een interne klachtafhandelaar, die afgelopen Maandag (31-07) aangaf ''er was een administratief probleem, dit is nu opgelost, u kunt geld binnen 2 werkdagen verwachten''
Gisteren (02-08) geen geld en contact opgenomen-antwoord gekregen dat de vraag was gesteld aan de uitbetalingsafdeling... en dat de behandelaar mij de andere dag s'morgens zou laten weten ...
Vandaag s'middags (03-08), geen bericht en geen geld... dus weer een email gestuurd naar de behandelaar ...(nog geen antwoord...)
Het komt mij vreemd over dat na maanden van betaling - er ineens een administratief probleem is, terwijl er aan mijn kant niets is veranderd ...
Gewenste oplossing
Pensioengeld over Juli 2023 ontvangen - en de toekomstige betalingen op tijd.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.