Klacht Nationale-Nederlanden: Pensioengeld over Juli niet betaald

Klachtnummer
# 679523
Gebruiker
FredK
Datum
1 reactie

Details

Klacht

NN beheerd mijn pensioenpolissen en op basis daarvan ontvang ik pensioen sinds Oktober 2022.
Echter het pensioen over de maand Juli 2023 is nog steeds niet betaald.

Navraag bij NN leverde het volgende op..''de bedragen zijn aangeleverd bij de bank''(27-07), ""de uitbetalingsafdeling is aan het onderzoeken, geld kan worden verwacht ""(29-07), de klacht is nu bij een interne klachtafhandelaar, die afgelopen Maandag (31-07) aangaf ''er was een administratief probleem, dit is nu opgelost, u kunt geld binnen 2 werkdagen verwachten''

Gisteren (02-08) geen geld en contact opgenomen-antwoord gekregen dat de vraag was gesteld aan de uitbetalingsafdeling... en dat de behandelaar mij de andere dag s'morgens zou laten weten ...

Vandaag s'middags (03-08), geen bericht en geen geld... dus weer een email gestuurd naar de behandelaar ...(nog geen antwoord...)

Het komt mij vreemd over dat na maanden van betaling - er ineens een administratief probleem is, terwijl er aan mijn kant niets is veranderd ...

Gewenste oplossing

Pensioengeld over Juli 2023 ontvangen - en de toekomstige betalingen op tijd.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedenavond,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen