Klacht Nationale-Nederlanden: Per omgaande oplossing voor slepende discussie over PensioenSparen.
Details
De klacht
Ik heb na telefonisch overleg met een medewerker een AanvullendPensioensparen polis afgesloten. Helaas bleek de bevestiging op geen enkele wijze te kloppen. Ik heb verzocht om aanpassing van de gegevens zodat ik de polis kon activieren. Sindsdien in een schimmige discussie verzeilde geraakte met elke keer andere medewerkers die dingen beweren die niet kloppen. NN weigert om de gegevens aan te passen en tot mijn verbijstering ook om de 25 euro terug te storten. Er is zelfs gesuggereerd dat ik maar een nieuwe polis moest afsluiten met opnieuw 25 euro. Op een officiele klacht bij NN is niet gereageerd. Eind van het liedje is dat ik 25 euro kwijt ben zonder pensioenpolis.De oplossing
Per direct aanpassing van de gegevens. Als NN dat weigert dan per omgaande mijn inleg terug. Ik wil een fatsoenlijk excuus voor de amateuristische wijze en onbehoorlijke manier van communiceren.Uiteraard gaan al mijn andere verzekeringen eind van dit jaar naar een andere verzekeraar.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.