Klacht Nationale-Nederlanden: Premievrij maken overlijdensrisico verzekering gekoppeld aan hypotheek
Details
De klacht
Eind oktober 2016 verzoek gedaan, toestemming van de bank verkregen. Doorgegeven aan NN. Sindsdien 5 x een bericht gekregen, wanneer zij zullen reageren. Helaas in elke nieuwe brief staat dat zij niet in staat waren om op tijd te reageren. Uiteindelijk beëindigd op 3 januari 2017, maar wel weer afgeschreven. Waarna wij het bedrag gestorneerd hebben en de automatische afschrijving beëindigd. Sinds die tijd krijgen we minimaal elke maand een bericht dat de premie niet kan worden afgeschreven. Klachten over de afhandeling, zowel telefonisch als via hun site en retour afzender van deze brieven, hebben geen resultaat opgeleverd.De oplossing
Een excuus en eindelijk verlost worden van deze nutteloze briefwisseling.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.