Klacht Nationale-Nederlanden: Reageert niet op mijn schrijven

Klachtnummer
# 10467
Gebruiker
A. Wolters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 10-06-2012 heb ik een brief gestuurd naar Nationale Nederlanden et vragen over ons beurs-pensioenplan. Op 10-07-2012 heb ik een herhalingsbrief gestuurd, ditmaal aangetekend.
Vervolgens heb ik rond 07 augustus via de website van Nationale Nederlanden geklaagd, dat ik geen reactie krijg (schriftelijk, via mail of telefonisch). Al mijn gegevens heb ik iedere keer bijgevoegd, polisnummers, adressen, enz.
Wat kan ik nu verder doen om Nationale Nederlanden te laten reageren op mijn vragen???

Gewenste oplossing

Een spoedige reactie met antwoord op onze vraag!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationale-Nederlanden is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen