Klacht Nationale-Nederlanden: Te hoge premie voor administratiekostenoverlijdens risicoverzekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134691
Gebruiker
THEOV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

hypotheek sinds 2002, polis 9506751.Premie totaal € 309,10
Risicodeel en spaardeel € 269,61
Derhalve adm kosten € 39,49 pmnd betaald sinds 2002 is € 6160,44 door mij betaald.

begin di tjaar navraag gedaan en per brief bevestigd door NN en in mijn bezit. Koste oena om premie te incasseren, aanpassingen agv fiscale en wettelijke situaties. etc
Naar mijn mening zijn dit te hoge kosten Bijv kosten bij ander verzekering verzekeraar op jaar basis € 25,--

De oplossing

Restitutie of gedeeltelijke restitutie en een nieuw acceptabel bedrag voor de adm kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemiddag heer Veerman,

    Hoe dit precies zit ga ik graag voor u uit laten zoeken. U hoort van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale-Nederlanden
    Webcare
  2. Auteur
    THEOV
    Datum
    niet naar tevredenheid afgehandeld. heb nu de klacht bij Kievit ingediend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
THEOV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen