Klacht Nationale-Nederlanden: te weinig uitkering bij niet schuld aanrijding van de schade

dacolerja

Mijn zoon wordt aangereden op de rotonde. Hij heeft een auto van 25 jaar die hij beetje bij beetje gaat opknappen. Net die dag 900 euro uitgegeven aan de motor. Nu betaald de verzekering niet de hele schade omdat er roest was!

Hij is geraakt (niet schuld dus) tussen de deur en het achterwiel. Door die aanrijding is een gat ontstaan (ja, er was roest, maar geen gat!)
Nu betaald de verzekering niet de hele reparatie.
Dit ondanks dat de tegenpartij all risk verzekerd was en schuldig aan de aanrijding.

Ik vind dat de verzekering de auto weer in oude staat moet brengen en dus alle kosten van reparatie op zich dient te nemen.

Nationale-Nederlanden
    Hallo Dacolerja,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?