Klacht Nationale-Nederlanden: uitkering levens verzekering

J. Jonker

Mijn levensverzekering een RVS polis heeft een expiratie datum van 01-10-2013 , altijd 25 jaar netjes de premie betaald, maar per op 04-10-2013 nog niets op de rekening gestort .dan maar even contact opnemen met het hoofdkantoor, duizend maal excuus,maar door de werkdruk is het echt niet mogelijk om dit oprijd af te handelen.
daarbij wijst de medewerkster van NN mij erop ,dat in de brief die mij is toegezonden, d.d 27-08-2013
toch echt staat dat NN tot 30 dagen na de expiratie datum het recht heeft om de uitbetaling te realiseren vreemd, want bij een eerdere uitkering 01-07-2013 waarbij
een stuk hypotheek moet worden afgelost rept men in de uitkering brief hier over niet en staat het bedrag dat moeten afgelost wel per 01-07-2013 op rekening van NN hypotheken, willekeur? al bij niet chique van NN

Ik denk dat hiervoor geen op lossing voor is, zolang je de premie moet voldoen ben je een goede klant, daarna is het over en sluiten, PS zelf ben ik 33 jaar buitendienst adviseur van de RVS verzekeringen geweest, het was de RVS hun eer te na ,maar men zorgde er voor dat op expertise datum .netjes de centjes op de rekening van de klant stond.

Nationale-Nederlanden is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?