Klacht Nationale-Nederlanden: Veel te late betaling van levensverzekering.

AK

Levensverzekering liep af per 01-2-19 en zou per die datum uitbetaald worden. Hierover ruim tevoren brief van NN ontvangen. Direct de benodigde formulieren ingestuurd aan NN. Gedurende februari dmv klachtenformulier op NN site nagevraagd, waar betaling bleef. Ook telefonisch en per facebook gereclameerd. Antwoord NN: druk druk druk op betreffende afdeling, er wordt met spoed in behandeling genomen etc etc. Op per e-mail ingediende klachten niets vernomen.
NN weet toch al jaren, dat op genoemde datum van 01-02-19 uitbetaald moet gaan worden? Maar nee hoor! Geen antwoord en geen betaling! Het interesseert deze instelling geen bal. Wat een ontzettend slechte manier van klantbehandeling.
Ik heb het helemaal gehad met NN. Heb nog een bankspaarproduct en andere belegging lopen. Deze ga ik op zeker oversluiten naar een instelling, die zich wel aan haar beloftes zal houden.

Per omgaande uitbetaling van MIJN geld.

Nationale-Nederlanden
    Hallo AK,

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

AK
Van NN een nietszeggend antwoord ontvangen. Hetzelfde als men ook al eerder heeft gemeld, maar geen definitief uitsluitsel. Heb gisterern nog even de correspondentie van NN erbij gezocht. Eerste brief is van 5 november 2018, waarin staat dat einddatum verzekering 1-2-19 is en dat er per die datum wordt uitbetaald. Antwoord NN van gisteren: Hallo AK, Wij hebben via Facebook Messenger contact met jou en hebben je laten weten dat je verzoek met voorrang wordt opgepakt. Meer kunnen we op dit moment niet voor je betekenen. Groet, Webcare Nationale-Nederlanden Heb ik dus niets aan.!

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?