Klacht Nationale-Nederlanden: Verzekeraar

# 320022
Hatice

Mijn moeder is al 35 jaar verzekerd bij nationale nederlanden. 1jaar gestopt en daarna wou ze weer verdr verzekerd worden door hen. 2,3x contact gehad en er werd gezegd dat het niet meer kon? Waarom ??? Omdat je moeder binnen 34jaar 4x schade heeft in gevuld??! Pardonnnnn?!!! Binnen 34jaar??? 4x wat vind jij hier veel aan? Het zijn ook elke x kleine bedragen horen we. Maar goed nooit betalingsachterstanden gehad.. altijd netjes betaald op tijd en dan hoor je dit?! Bulshittt!!! Dit kan echt geen reden zijn. En dan zegt mevrouw corinne vonk ook nog is ja dat is jouw mening. Zo ga niet met klanten om. En ook niet die 34jaar bij jou werk altijd heeft meegewerkt!! Nooit meer!????

Ik wil een goede reden hebben!! Dit is geen reden!! Kan niet. En hoe die mevrouw aan de lijn ook om ging met ons ??!! Pardon maar ben geen hond van je met je jaa jouw mening ja dit ja dat!!

Nationale-Nederlanden
    Hallo Hatice,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor. We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.

Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’. We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    Hatice
    Ik heb gister 2,3x met een van je collegas gesproken?! Denk je nu echt dat ik er nog achter aan ga? Nee dankje! Maar ik ga dit overal zetten hoe slecht jullie omgaan met klanten!! Echt waar gister heletijd rustig gebleven maar sorry 34jaar?? Is geen korte tijd he. Jullie moeten is effe na denken wat er in die 34jaar kon veranderen

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?