Klacht Nationale-Nederlanden: Waardeloze communicatie en nakomen van afspraken.

Klachtnummer
# 398791
Gebruiker
PW van Wandeloo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks het plaatsen van een klacht op dit forum en de site van Nationale Nederlanden blijft een fatsoenlijke reactie uit.
Na veel bellen en mailen ben ik na 6 wkn eindelijk benaderd.
Klantvriendelijkheid en het nakomen van afspraken staat niet in woordenboek van NN.

De oplossing

Stik er verder maar in

2 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik begrijp dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Ik zie dat je gisterenavond een reactie hebt gestuurd aan mijn collega's via de mail. Ik vraag mijn collega's op korte termijn te reageren op je mail.

    Helaas kan ik op dit platform niet meer voor je betekenen omdat wij geen klachten behandelen via deze website. Mocht ik toch meer voor je kunnen betekenen, Neem dan alsjeblieft contact met mij op via Facebook of Twitter:

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  2. Auteur
    PW van Wandeloo
    Datum
    Nationale nederlanden blijft comkunicatief zwak. Zie ook andere klachten op de diverse sites

Ook een klacht indienen over ?