Klacht Nationale-Nederlanden: Waardeloze communicatie en nakomen van afspraken.

PW van Wandeloo

Ondanks het plaatsen van een klacht op dit forum en de site van Nationale Nederlanden blijft een fatsoenlijke reactie uit.
Na veel bellen en mailen ben ik na 6 wkn eindelijk benaderd.
Klantvriendelijkheid en het nakomen van afspraken staat niet in woordenboek van NN.

Stik er verder maar in
Geen. Zoek het maar uit. Wij zijn de almachtige Nationale Nederlanden. Klotskoppenclub

Nationale-Nederlanden
    Goedemiddag,

Ik begrijp dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Ik zie dat je gisterenavond een reactie hebt gestuurd aan mijn collega's via de mail. Ik vraag mijn collega's op korte termijn te reageren op je mail.

Helaas kan ik op dit platform niet meer voor je betekenen omdat wij geen klachten behandelen via deze website. Mocht ik toch meer voor je kunnen betekenen, Neem dan alsjeblieft contact met mij op via Facebook of Twitter:

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    PW van Wandeloo
    Nationale nederlanden blijft comkunicatief zwak. Zie ook andere klachten op de diverse sites

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?