Klacht Nationale-Nederlanden: Waardeloze communicatie van hun kant

TvM

Op geen enkele op hun website ingediende vraag krijg je antwoord! Ook na hun belofte, middels een automatische reply dat je binnen 10 dagen antwoord krijgt op je klacht, krijg je geen reactive.

Wel peperdure flut reclames van mijn centen, maar aandacht voor deklant ho maar.

Stelletje amateurs, wat een gepruts!

Normaal antwoord, snel en efficient.

Halloe A. Van moorsel,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

TvM
    Geen enkele reactie gehad. Van niemand!
    TvM
    Flut reactie van NN! Ik heb 2 klachten via de website ingedient!!
    Graag antwoord!!
    Hallo TvM,

Ik zie dat je klacht wel in behandeling is genomen en is doorgestuurd naar de juiste collega's. Helaas zijn zij er nog niet aan toe gekomen om jou een reactie te sturen. Je hoort zo snel als mogelijk is van hen.

TvM
    Weer een nietszeggend antwoord! Indien er tot 2 keer toe een klacht wordt gemeldt via de klachten pagina, waarom moeten de klachten dan doorgestuurd worden naar de juiste collega’s??
    TvM
    Schreinend het communicatieve vermogen van deze nationale trots. Waneer komt er een fatsoenlijk antwoord??
    Dit duurt te lang. ik ga zeker de media opzoeken.
    TvM
    En, NN? Gebeurt er nog iets?
    Hoi TvM,

Jouw klacht is nog steeds in behandeling. Ik heb zojuist een reminder verzonden naar de verwerkende afdeling. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

TvM
    Inmiddels 14 Januari. Nog niets vernomen van deze organisatie.
    Schaamteloos. Meer dan 6 weken geleden via de NN website een formele klacht ingedient. En allemaal afschuiven.
    Ik hoef dit met mijn zakenrelaties niet te flikken want dan lig ik er uit. En terecht!
    TvM
    Tot op heden niets gehoord. Nationale Nederlanden, schaam je !
    TvM
    Inmiddels een 3e klacht via de website van NN ingedient. Ook nu geen reactie!
    Hallo TvM,

De door jou opgevraagde documenten zijn in jouw gesloten klantomgeving in mijn.nn omgeving beschikbaar gesteld. Jij hebt als het goed is een e-mail gekregen met het bericht dat de documenten voor je klaar staan. Je kunt nu inloggen in je mijn.nn omgeving en de documenten downloaden. Wil je mij laten weten of het lukt en of je zo geholpen bent?

Eva,
    TvM
    Mijn vraag van ongeveer 8 weken geleden had te maken met het feit dat een product vermeld stond wat ik niet had. Daar is nooit fatsoenlijk antwoord op gekomen ook niet na 3 formele klachten op jullie website. Frappant is wel dat nu alleen die producten zijn vermeld die bij mij bekend zijn.
    Triest blijft daarom jullie communicatie naar de klant. Ik zie graag een bos bloemen met de excuses verschijnen zodat de klacht kan worden afgesloten.
    Hallo TvM,

Wat vervelend dat je geen antwoord hebt gekregen op je vraag over het betreffende product. Ik vind jouw vraag niet terug in het dossier dat ik tot mijn beschikking heb. Wil je dat ik dit alsnog voor je navraag? Of is het voor jou voor nu voldoende dat je gesloten klantomgeving nu wel een juist beeld geeft van je producten bij ons?

Ik vind wel je verzoek tot inzage van je persoonsgegevens. Dat is nu door mijn collega's behandeld. Hopelijk heb je daar nu wel meer duidelijkheid over gekregen.

Ik zorg zeker dat er een bos bloemen jouw kant op komt met excuses.

Eva,
    Nationale-Nederlanden Webcare
    TvM
    Merci, hopelijk kunnen jullie hiervan leren. Zodra de bloemen er zijn kunnen we verder en kan de klacht dicht.
    TvM
    Mooie bos bloemen gehad en de excuses. Het heeft wat lang geduurd, maar hopelijk een goed leermoment.
    Case closed
    Nationale-Nederlanden
    Fijn dat je de bos bloemen en excuses kunt waarderen. Fijne dag gewenst! :-)
    Uiteindelijk netjes opgelost

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?