Klacht Nationale-Nederlanden: Weigeren verzekering na overlijden van mijn vader.

# 682017
MartijnS1980

Mijn ouders hadden al ruim vijf jaar verzekeringen lopen via NN, maar nu mijn vader is overleden weigeren zij een verzekering op mijn moeders naam af te sluiten. Een paar jaar geleden hebben zij een succesvol WSNP traject doorlopen wat geresulteerd heeft in een BKR notering. Nooit hebben mijn ouders een betalingsachterstand gehad en zelfs nog nooit een stornering. Hoe oneerlijk wordt mijn moeder nu behandeld? Ergens anders is zij nu goedkoper uit, maar zij is het liefst een trouwe klant en had nu helemaal niet willen overstappen.

Niet! Klacht is meer om andere mensen te waarschuwen.

Nationale-Nederlanden
    Goedemiddag,

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader.

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?