Klacht Nationale-Nederlanden: Weigert te vergoeden

sad Niet opgelost
leonjanssen01

Er is ingebroken in mijn schuur savonet 20.00 uur. Met braakschade.tijdens inbraak gestoord. Niets meegenomen. Schuur niet meer af te sluiten. Fiets op plaats gezet die afgesloten is. Fiets ook afgesloten. Paar uur later 5.45 uur dief terug geweest en mijn fiets gestolen. Verzekering zegt u krijgt niets vergoed. Stond niet in afgesloten schuur!!!!

Gewoon vergoeden. Kan hier niets aan doen. Maak nooit gebruik van verzekering. Nu heb ik wat en vergoeden ze niets. Zeer onredelijk. Mijn fiets staat altijd in schuur!!

Nationale-Nederlanden
    Goedemiddag,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    leonjanssen01
    Heb klacht nu bij hun online nogmaals gedaan. Daar vroegen ze voor. Aangifte van politie bij gesloten
    niets meer gehoord vanNationale-Nederlanden

Verwezen naar politie. Dader bekend

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?