Klacht Nationale-Nederlanden: Weigert te vergoeden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 539899
Gebruiker
leonjanssen01
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is ingebroken in mijn schuur savonet 20.00 uur. Met braakschade.tijdens inbraak gestoord. Niets meegenomen. Schuur niet meer af te sluiten. Fiets op plaats gezet die afgesloten is. Fiets ook afgesloten. Paar uur later 5.45 uur dief terug geweest en mijn fiets gestolen. Verzekering zegt u krijgt niets vergoed. Stond niet in afgesloten schuur!!!!

De oplossing

Gewoon vergoeden. Kan hier niets aan doen. Maak nooit gebruik van verzekering. Nu heb ik wat en vergoeden ze niets. Zeer onredelijk. Mijn fiets staat altijd in schuur!!

3 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemiddag,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  2. Auteur
    leonjanssen01
    Datum
    Heb klacht nu bij hun online nogmaals gedaan. Daar vroegen ze voor. Aangifte van politie bij gesloten
  3. Auteur
    leonjanssen01
    Datum
    niets meer gehoord vanNationale-Nederlanden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leonjanssen01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verwezen naar politie. Dader bekend
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen