Klacht Nationale-Nederlanden: Wijze van uitbetalen lijfrenteverzekering aanpassen

H.J.H. Kerkhof

Bij de aanvraag voor de uitkering van mijn lijfrenteverzekering is er wat misgegaan. Misschien mijn fout, maar kan dat teruggedraaid worden? Mijn bedoeling was om het bedrag op een rekening te storten en dan een aantal jaren maandelijks een bedrag te ontvangen. Maar nu is het hele bedrag in een keer uitbetaald waardoor ik meer dan de helft aan de belastingdienst moet betalen. Volgens Nationale Nederlanden is herstel/terugdraaien niet mogelijk. Volgens de belastingdienst is dit wel mogelijk.

De huidige procedure (uitbetaling) niet door laten gaan en mij de gelegenheid bieden om een andere keuze te maken m.b.t. de uitbetaling.

Nationale-Nederlanden
    Goedenavond,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

H.J.H. Kerkhof
Nationale Nederlanden reageerde snel en vroeg om een verdere toelichting. Dat heb ik gedaan en nu wachten wat hun verdere reactie en ze de zaak tot mijn tevredenheid kunnen oplossen. 02-06-21 Geen enkele reactie ontvangen van Nationale Nederlanden. Ze hebben hun oplossing gewoon doorgedrukt en zijn niet benaderbaar voor een oplossing!

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?