Opgelost door Nationale-Nederlanden: woekerpolis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163800
Gebruiker
GL
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Volgens mij heb ik een flinke woekerpolis gehad.
Ik heb bijna 20 jaren een "levensverzekering" gehad à € 187,00 per maand.
Ik heb in 2011 echter maar € 52.626,00 uitgekeerd gekregen.
Mijn kinderen hebben mij laatst hierop gewezen.
Polisnummer 5424325.

Kan ik hier nog iets aan doen?
Via u, de consumentenbond of mijn rechtsbijstandverzekering via ZLM.

Gerard Lagarde
Tartinistraat 45
5654CX Eindhoven
tel. 06-53510066

De oplossing

ik wil compensatie

6 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste GL,

    Bedankt voor je bericht via deze website. We zoeken voor je uit om wat voor verzekering het ging en of er sprake zou zijn geweest van eventuele compensatie. Je hoort zo snel mogelijk meer. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, neem dan gerust contact op met mij.

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  2. Auteur
    GL
    Datum
    Ik wacht op een reactie van Nationale Nederlanden.
  3. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste GL,

    In februari 2010 hebben wij jou schriftelijk laten weten dat de polis met nummer 5424325 geen beleggingsverzekering was. Als je deze brief nogmaals wilt ontvangen, laat het mij dan even weten. Dan zorg ik dat je een kopie ontvangt. Heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren?

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  4. Auteur
    GL
    Datum
    Ik wil graag een kopie van de brief. Dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Ik heb door de jaren heen veel en veel meer ingelegd dan ik uitgekeerd heb gekregen.
  5. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Hallo GL,

    Ik heb je zojuist een kopie van de brief gestuurd. Fijne dag gewenst.

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  6. Auteur
    GL
    Datum
    Nationale Nederlanden heeft mij voldoende ingelicht. Zij bedankt, maar vooral ook klachtenkompas bedankt voor hun bemiddeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen