Klacht Nationale-Nederlanden: Zie boven

Kanavan

DE KLACHT
Schade door kapotte aardlekschakelaar
Door het smeulen/verbranden van de nul op de aardlekschakelaar is er een piekspanning ontstaan.
Met andere woorden normaal staat er 230 volt op een stopcontact en doordat er geen nul is geweest (door de kapotte aardlekschakelaar) heeft er twee keer een fase opgestaan. Dus 400volt.
Alle op deze groep aangesloten apparatuur zijn defect gegaan schade € 4.415,90.
Uitspraak schademanager Nationale Nederlanden geen schadevergoeding.
DE OPLOSSING
Is dit wel juist ik dacht dat ik hiervoor verzekerd was.

Ik heb op 14 november aangetekend bezwaar gemaakt tegen de uitspraak van de Schademanager van Nationale Nederlanden.
Tot op heden heb ik nog niets gehoord op mijn bezwaarschrift.

Nationale-Nederlanden
    Hallo,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze social media kanalen? We vragen dit, omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook:           ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter:                ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we goede service willen bieden.

Groet,
    NN Webcare

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?