Klacht Nationale-Nederlanden: Zit al een half jaar te wachten op mijn hypotheek omzetting.

R.J. de Beer

Probeer al een half jaar een hypotheek om te zetten. Alle gegevens liggen bij de notaris maar NN vindt de overname van Delta Loyd belangrijker. Binnenkort zijn al mijn ingeleverde gegevens niet meer rechtsgeldig. Moet alles voor de derde keer worden opgestart. Ben er langzaam klaar mee.

Zorgen dat het liever vandaag dan morgen ev. wordt afgehandeld.

Hallo R.,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Webcare Nationale-Nederlanden
    Hallo R.J. de Beer,

Ik zie dat je klacht bij de afdeling Hypotheken in behandeling is genomen. Je zal door hen geïnformeerd worden over de status.

Leon
    NN Webcare
    R.J. de Beer
    Vorige week heb ik een omzettingsvoorstel ontvangen, maar deze zat vol fouten. Sinds het is teruggestuurd, is het weer akelig stil bij NN. Kan er nou niet eens iemand zorgen dat alles eens wat sneller gaat, dat er iemand eens de boel afrond. Ik ben gewoon bang dat ik weer onderop de stapel ben terecht gekomen. Zeer frustrerend. Het is nu al een half jaar zo!
    Goedemorgen,

Wij kunnen je op deze plek helaas niet helpen.

Webcare Nationale-Nederlanden
    Helaas niet helpen dus.
    Jullie laten met z'n allen wel een hele slechte indruk achter op jullie bedrijf.
    Ben nu net zo ver als een half jaar geleden.
    groet
    Ronald de Beer

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?