Opgelost door Nationale Notaris: EENS MAAR NOOIT MEER!!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326031
Gebruiker
Eem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op advies van onze hypotheekadviseur een online dossier laten openen bij Nationaal Notaris. Personeel is absoluut niet klantgericht, wordt dagen later teruggebeld terwijl ik met een deadline zit waarvan onze notaris op de hoogte is. Alles was prima haalbaar en zo geregeld. Ons dossier is 3 weken!!!!! stil blijven liggen omdat men op vakantie is, terwijl ik netjes heb gevraagd of het dossier werd opgepakt tijdens haar vakantie, geen zorgen mevrouw het dossier wordt opgepakt tijdens mijn vakantie. Ik heb mijn mailtje nog doorgestuurd naar de info mail of mijn mail wordt opgepakt, ik ben nu bijna 5 weken verder en zit nog te wachten op antwoord van de info mail!! Wij hebben alles op tijd aangeleverd en Nationaal Notaris heeft hier blijkbaar geen boodschap aan. Na vele telefoontjes de benodigde aktes ontvangen 3 dagen later dan afgesproken!! En het is niet eens goed!! Hoelang moet ik wachten op een aangepaste akte Nationaal Notaris?! 3 weken weer dit keer? Het had allang geregeld kunnen zijn!!

De oplossing

Dat jullie je eens buigen over de kosten die aan mij berekend worden voor deze aktes.

4 reacties

  1. Auteur
    Nationale Notaris
    Datum
    Beste mevrouw Maas,

    Uw klacht is door ons ontvangen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.
  2. Auteur
    Eem
    Datum
    Inmiddels bijna een week verder en nog geen reactie. Net zo vlot dus als met de benodigde aktes.
  3. Auteur
    Eem
    Datum
    Momenteel is er mail contact
  4. Auteur
    Eem
    Datum
    18 oktober laatste meer gestuurd nu ruim een week later nog geen reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een financiële tegemoetkoming.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nationale Notaris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen