Klacht Nationale Notaris: Geen expertise over erfpachtrecht en geen / onvolledige antwoorden.

anoniem123

Totaal geen expertise over erfpachtrecht en het vastklikken daarvan. Verwezen mij alleen door naar de gemeente en de antwoorden waren kort en niet diepgaand. De namen van de mensen die ik heb besproken ga ik tijdig nog niet bekend maken, in de hoop dat zij deze kwestie kunnen rectificeren.

Financiële compensatie en het vastklikken van mijn erfpacht

Beste mevrouw,
    Uw bericht via Klachtenkompas heeft ons in goede orde bereikt. Wij gaan het dossier bekijken en komen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijke reactie.
    Beste mevrouw,
    Ik begrijp van mijn collega's dat alles inmiddels is geregeld. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld.
    anoniem123
    Beste nationale notaris, dat is voor zover ik weet nog in behandeling en naar mijn mening nog onvoldoende afgehandeld. Wij hebben ook al de gemeente besproken en naar hun mening hoorde de notaris van tevoren mij voldoende te moeten inlichten over de werkwijze van de erfpacht. Ik hoop dat de nationale notaris dit nog goed zal afhandelen.
    Geachte mevrouw,

Zoals reeds aan u doorgegeven en besproken laat u ons weten zodra u de obligatoire overeenkomst met de gemeente heeft getekend. Zodra de overeenkomst door ons is ontvangen zullen wij direct voor u overgaan tot het opmaken van de notariële akte van heruitgifte in erfpacht.

Ook een klacht indienen over Nationale Notaris?