Klacht Nationale Notaris: Geen expertise over erfpachtrecht en geen / onvolledige antwoorden.

Klachtnummer
# 334830
Gebruiker
anoniem123
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Totaal geen expertise over erfpachtrecht en het vastklikken daarvan. Verwezen mij alleen door naar de gemeente en de antwoorden waren kort en niet diepgaand. De namen van de mensen die ik heb besproken ga ik tijdig nog niet bekend maken, in de hoop dat zij deze kwestie kunnen rectificeren.

De oplossing

Financiële compensatie en het vastklikken van mijn erfpacht

4 reacties

  1. Auteur
    Nationale Notaris
    Datum
    Beste mevrouw,
    Uw bericht via Klachtenkompas heeft ons in goede orde bereikt. Wij gaan het dossier bekijken en komen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijke reactie.
  2. Auteur
    Nationale Notaris
    Datum
    Beste mevrouw,
    Ik begrijp van mijn collega's dat alles inmiddels is geregeld. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld.
  3. Auteur
    anoniem123
    Datum
    Beste nationale notaris, dat is voor zover ik weet nog in behandeling en naar mijn mening nog onvoldoende afgehandeld. Wij hebben ook al de gemeente besproken en naar hun mening hoorde de notaris van tevoren mij voldoende te moeten inlichten over de werkwijze van de erfpacht. Ik hoop dat de nationale notaris dit nog goed zal afhandelen.
  4. Auteur
    Nationale Notaris
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Zoals reeds aan u doorgegeven en besproken laat u ons weten zodra u de obligatoire overeenkomst met de gemeente heeft getekend. Zodra de overeenkomst door ons is ontvangen zullen wij direct voor u overgaan tot het opmaken van de notariële akte van heruitgifte in erfpacht.

Ook een klacht indienen over Nationale Notaris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen