Klacht Nationale Notaris: nationale notaris: verkoper moet bloeden voor lage tarief aan koper

Roger

rekent een hoger tarief dan de notaris zelf rekent waar ik uiteindelijk moet zijn (nationale notaris maakt gebruik an aangesloten notarissen). als verkoper sta ik met rug tegen de muur; ik kan geen andere notaris kiezen omdat de koper diegene is die kiest. Koper krijgt wellicht een mooi tarief; de verkoper is diegene die wordt genaaid.
Op mijn mails over die verschil in tarief krijg ik geen reactie. de arrogantie ten top. nationale nataris zijn oplichters.

fatsoenlijk reageren om mijn mails.

Nationale Notaris
    Beste heer,

Uw klacht is in goede orde ontvangen. Wij komen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijke reactie.
    Roger
    Dank. Notaris kantoor Zuid in maasbracht rekent zelf 32 euro minder dan nationale notaris. Terwijl ik in maasbracht moet zijn.
    Nationale Notaris
    Beste heer, wij zullen u in een privébericht van een inhoudelijke reactie voorzien.
    Roger
    Dank voor de reactie. U stelt een totaalbedrag voor van 151 euro begrijp ik. Dit is inclusief BTW en kadaster kosten? Groet
    Dit is akkoord.

Roger
of definitieve nota wordt er meer dan 50euro meer in rekening gebracht dan afgesproken. nationale notaris houdt zich niet aan afspraak en probeert of slinkse wijze toch meer te factureren. Zeer ontevreden over gang van zaken dus.

Ook een klacht indienen over Nationale Notaris?