Klacht Nationale Slijtersbon: 27 augustus 2016 Zelfs bij een grote aankoop bon geweigerd

Klachtnummer
# 182965
Gebruiker
LadyinBlack
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren, 27 augustus 2016.

Bij mijn 'aankoop', de grootste fles Amaretto die er te koop is, werd de slijtersbon niet aangenomen. Dat was bij de Gall & Gall in de wijk Meerzicht te Zoetermeer.
Op de achtergrond van de bon staat, hun naam en toenaam, het adres, telnr, en het nummer van de bon.
Ik vind dat ik recht heb op die 10 euro.
Zij hebben mij die bon verkocht, hebben de 10 euro met liefde aangenomen en in hun zak gestoken. Daar hebben ze niets voor hoeven doen.
Met welk recht mogen zij dat geld houden?
Heb ik gelijk, of niet?
Hoeveel geld hebben die winkeliers inmiddels in hun zak gestoken van ons?
Ik hoop zo dat de rechter beslist dat de winkeliers elke 10 euro moet terug betalen aan iedereen die nog een bon heeft.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties