Klacht Nationale Slijtersbon: bonnen a € 15,-- werden niet geaccepteerd

Klachtnummer
# 105913
Gebruiker
Freek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn slijtersbonnen worden niet meer geaccepteerd omdat de Nationale slijtersbon.bv failliet is. Nu blijkt uit de site dat ik de binnen voor 15 december had moeten insturen!!

De oplossing

Verplichting nakomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen