Klacht Nationale Slijtersbon: Cad. bonnen niet meer inwisselbaar?

Klachtnummer
# 94334
Gebruiker
C.A. van Limborgh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meneer, Mevrouw.
In december 2014 3 stuks slijtersbonnen opgestuurd. Met een waarde van 40 Euro.
Kon ze niet inleveren bij de slijterij.
Mijn vraag is hoe lang duurt het voor dat ik een reactie krijg van terugbetaling?
Met vriendelijke groet.
C.A. van Limborgh


De oplossing

Graag wil ik uitbetaald worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen