Klacht Nationale Slijtersbon: Dit is makkelijk geld verdienen

Klachtnummer
# 89817
Gebruiker
Hennie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had 2 slijtersbonnen , deze wilde ik gisteren inleveren maar de slijter accepteerde ze niet en raadde aan geld terug te vragen via de site. Dat kon echter maar tot 15-12. Er is hier totaal geen publiciteit aan gegeven, en de bonnen zijn wel betaald dus de organisatie heeft zijn geld binnen. Door het niet te publiceren valt het bij mij onder oplichting temeer omdat er geen geldigheidsdatum op de slijtersbonnen staan.
Een belachelijke zaak dat er zo'n korte termijn voor inwisselen is.

De oplossing

Deze grove fout herstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen