Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nationale Slijtersbon: Geen geld terug van Nationale Slijtersbon
Details
De klacht
Zojuist kom ik van de slijter thuis, waar ik te horen kreeg dat zij de Nationale Slijtersbon niet meer accepteren. Door naar een andere slijter te zoeken op internet, kom ik erachter dat de bonnen nergens meer te verzilveren zijn.En bij de organisatie zelf vang ik ook bot want de termijn, tot 15 dec. , om het bedrag teruggestort te krijgen is ook verstreken.
Dit is echt onacceptabel. Bonnen die zijn uitgegeven dienen ten alle tijde te kunnen worden verzilverd.
Maar hoe kunt u het eigenlijk verzinnen om precies voor de feestdagen deze termijn te laten aflopen. Want u weet, net als ieder ander, dat er juist in deze periode de bonnen bij veel mensen tevoorschijn zullen komen.
Makkelijk verdiend of oplichting. Alleen al van mij steekt u zo even € 30,= in uw zak. En u heeft hier ook nog eens minimale ruchtbaarheid aan gegeven,
Deze € 30,= eis ik alsnog op en ik verwacht dat u dit bedrag aan mij terugstort, ongeacht welke termijn u er ook aan gesteld zou hebben.
De oplossing
Geldbedrag terugstorten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.