Klacht Nationale Slijtersbon: Het niet kunnen inleveren van de bon

Klachtnummer
# 108162
Gebruiker
ik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmiddag stond ik met mijn bon van 15 euro bij mijn slijter. Deze weigerde mijn bon. Ik vind dit niet kunnen. Het is ten slotte geld waard. Ik zou hier graag een reactie op j rijgen

De oplossing

Mijn geld terug of een nieuwe geldige bon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen