Klacht Nationale Slijtersbon: Nationale Slijters bon is waardeloos geworden

Klachtnummer
# 90165
Gebruiker
Fleurmabel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de kerst ga naar de Gall & Gall slijter, waar mijn bon is gekocht, om deze in te wisselen voor een lekkere fles wijn. Dit kan niet omdat de bon niet meer geldig zou zijn. Hoezo niet meer geldig, mijn bon vertegenwoordigd een waarde van 10,00€ u heeft 10,00€ in uw kas gestopt en daarvoor in ruil deze bon gegeven die onbeperkt geldig is en nu gaat u zeggen dat deze bon waardeloos is? Geeft u mij dan maar weer 10,00€ dan krijgt u uw bon weer terug. Dat kan dus ook niet, de bon had ik tot 14 december op kunnen sturen en dan had ik van de 10.00€ die uitgegeven is 7,05€ terug gekregen. En dit kan zomaar? Je kan toch ook niet zeggen dat een biljet van 10,00€ opeens geen waarde meer heeft? Heb ik ik nu een waardeloos stukje papier of is hier nog iets tegen te ondernemen?

De oplossing

Graag wil ik het bedrag, in welke vorm dan ook, kunnen besteden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen