Klacht Nationale Slijtersbon: Nationale slijtersbon niet meer geldig

Klachtnummer
# 90347
Gebruiker
R. Plate
Datum
0 reacties

Details

De klacht

23 december naar de slijter. Deze vertelde dat de slijtersbon niet meer geldig is. Zij krijgen de bon niet meer vergoed. Vreemd omdat er geen uiterste inleverdatum op de bon staat vermeld. Bovendien bood ik de bon aan in de slijterij waar de bon is aangeschaft (Mitra Hoogezand). Dit is toch diefstal cq oplichting?

De oplossing

De bon is € 7,50 waard, dus ik zou graag dat bedrag op mijn rekening gestort willen hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen