Opgelost door Nationale Slijtersbon: Nationale Slijtersbon.

Zwego

Ik wil vandaag 17 december een lekkere fles drank kopen bij de slijter en betalen met de Nationale Slijtersbon. Hij vertelde mij dat hij de bonnen niet kon aannnemen, omdat hij deze niet meer kon inwisselen. De bonnen zijn wel bij hem aangeschaft.
Nu blijkt dat je de bon nog wel tot 15 december 2014 had kunnen opsturen naar een adres in Nieuw Vennep. Per bon wordt € 2.95 administratie kosten berekend.
Ik heb 2 bonnen van € 5,00 en vier bonnen van € 10,00 in totaal € 50,00 ik zou hier dan € 32,30 voor terug ontvangen. Dit is toch te gek voor woorden. Ik ben bang dat ik niks krijg want 2 dagen te laat en ik wist van niks!! Nergens iets gelezen over deze dat de bonnen niet meer geldig zouden zijn. Wat is wijsheid de bonnen alsnog opsturen en hopen op coulance of wachten tot er nog iets komt???

Ik wens een verlenging van de termijn en een mindere vergoeding, € 2,95 per rekeningnummer of zending.

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zwego
    Complimenten voor Gall en Gall! Slijterij Gabel, wilde de bonnen die hij verkocht had niet innemen. Ik ben toen naar G&G in A'veen gegaan, zij konden de slijtersbon ook niet meer innnemen. Ik heb toen een adres gekregen, waarnaar ik de bonnen van gekocht bij G&G kon laten omzetten naar een kadokaart van G&G. Op mijn vraag of de bonnen welke niet bij G&G gekocht waren ook omgezet konden worden konden zij mij geen zekerheid bieden. Na een week heb ik uit coulance alle bonnen omgezet gekregen.

Zwego

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?