Klacht Nationale Slijtersbon: Nationale Slijtersbon

Klachtnummer
# 89133
Gebruiker
mark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil vandaag 19 december een lekkere fles drank kopen bij de slijter en betalen met de Nationale Slijtersbon. Hij vertelde mij dat hij de bonnen niet kon aannnemen, omdat hij deze niet meer kon inwisselen. De bonnen zijn wel bij hem aangeschaft.
Nu blijkt dat je de bon nog wel tot 15 december 2014 had kunnen opsturen naar een adres in Nieuw Vennep. Per bon wordt € 2.95 administratie kosten berekend.
Ik heb 2 bonnen van € 5,00. Dan houd ik € 4,- over. Dit is toch te gek voor woorden. Ik ben bang dat ik niks krijg want 4 dagen te laat en ik wist van niks!! Nergens iets gelezen over deze dat de bonnen niet meer geldig zouden zijn. Wat is wijsheid de bonnen alsnog opsturen en hopen op coulance of wachten tot er nog iets komt???

De oplossing

Verlenging van inlever termijn of € 2,95 terug per bon!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen