Klacht Nationale Slijtersbon: Niet innemen van nationale slijterbon

Klachtnummer
# 97387
Gebruiker
Md
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Hallo,
Ik heb nog 3 bonnen die tot mijn verbazing niet meer ingenomen kunnen worden.
Hier is gewoon geld voor betaald dus vind het belachelijk dat dit zomaar kan.
Er staat geen einddatum op de bonnen dus het is erg vreemd dat ze dit kunnen weigeren.

Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
Het gaat om een totaal bedrag van €22,50

Mvg santina Hoogendam

De oplossing

Graag netjes het geld terug storten van de bonnen en anders de bonnen nog gewoon in laten leveren bij de slijterijen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen