Klacht Nationale Slijtersbon: Onacceptabel

Klachtnummer
# 89797
Gebruiker
Martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Idem als vorige klacht (Robert). Kwam gisteren 23/12 bij Gall & Gall in Doorn met 70 euro aan slijtersbonnen. Leuk voor de Feestdagen. Werd mij verteld dat de organisatie failliet is en vervolgens doorverwezen naar de website www.slijtersbon.nl Lees daar tot mijn stomme verbazing dat restitutie slechts tot 15/12 mogelijk was.

De oplossing

Deze bonnen vertegenwoordigen serieus geld en ik verwacht volledige restitutie. Bij positieve reactie via email ( hier bekendgesteld)stuur ik de bonnen alsnog op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen