Klacht Nationale Slijtersbon: Ongeldige slijtersbon

Klachtnummer
# 96105
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van een relatie ontving ik medio 2014 een slijtersbon, die schijnt niet meer geldig te zijn.
Mijn relatie heeft daar toch echt voor betaald, eenzijdig ongeldig verklaren is dus gewoon diefstal!

De oplossing

Er staat geen einddatum op de bon, die moet dus nog gewoon geaccepteerd worden door de slijters

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen