Klacht Nationale Slijtersbon: Slijtersbon niet geaccepteerd door slijter waar deze ook gekocht werd

Klachtnummer
# 108679
Gebruiker
Montalcino
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij inlevering van de Slijtersbon bij een aankoop, werd deze geweigerd. De bon zou niet meer bestaan. De winkelier wilde hem ook niet op eigen titel verzilveren, hoewel de bon bij hem gekocht was. De bon is gekocht bij "het Hekeltje" in Alkmaar, dat inmiddels is overgegaan in "De Slijterij van Alkmaar". In het persbericht bij de overgang wordt melding gemaakt van het "als van ouds bedienen van de bestaande èn nieuw te verwerven klantenkring"; deze bediening is wel van een zeer dubieus allooi en moedigt niet bepaald aan tot verder zaken doen...

De oplossing

Ik verwacht dat het bedrijf de bon alsnog inwisselt voor het bedrag dat ervoor betaald is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen