Klacht Nationale Slijtersbon: Slijtersbon niet meer in te leveren of te ruilen tegen contact

Klachtnummer
# 89728
Gebruiker
Robert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag, 23 december 2014 wilde ik een slijtersbon Inleveren bij Gall & Gall in Schagen. Hier werd mij verteld dat de bon niet meer in te leveren was met ingang van 1 oktober 2014. Via de website zou ik de bon op kunnen sturen en zou het geld terug worden gestort op mijn rekening. Echter thuis bleek dat deze bonnen maar in te leveren waren tot 15 december 2014. Er staat geen geldigheidsdatum op de bon en daarom blijf ik recht houden op dit geld. Bovendien werd er (dus voor 15 december) 2,95 euro administratiekosten gevraagd voor het terugstorten van het geld...

Gewenste oplossing

De volledige 7,50 euro terugstorten op mijn rekening.gall

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen