Klacht Nationale Slijtersbon: Slijtersbon waardeloos?

Klachtnummer
# 167271
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb nog enkele slijtersbonnen welke ik enige tijd geleden heb gekregen, ter waarde van E 30,00. Ik begreep vandaag van 2 verschillen Gall&Gall vestigingen dat deze niet meer geaccepteerd worden, en schijnbaar ook al sinds geruime tijd.

Die bonnen zijn toch gekocht EN betaald? Dan moet er toch een instantie (los van het faillisement) de waarde vergoeden?

Ik lees dat er enorm veel klachten zijn en dat o.a. de consumentenbond hier mee bezig is. Lijkt mij dat er snel een oplossing moet komen !!

Gewenste oplossing

Graag een gepaste vergoeding!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen