Klacht Nationale Slijtersbon: Waarom laten ze niet weten dat die slijtersbon verlopen is?

teleurgestelde

Ik wilde vorige week mijn slijtersbon t.w.v. 20 euro in gaan wisselen, maar ik kreeg te horen dat ik dat bij een echte gall&gall moest doen. Daar ben ik vanmorgen geweest, en dan krijg ik te horen dat de nationale slijtersbon failliet is. Maar ze hebben mij een klantenservicenummer gegeven van gall&gall, en die heb ik zojuist gebeld, en dan zeggen ze dat ze niks meer voor me kunnen doen, want dat die tijd verlopen is. Hoezo verlopen, die bon was eeuwig inwisselbaar, en als ze mij dan niet laten weten dat dat bedrijf failliet is, en dat ik nog maar een
bepaalde tijd die bon in kan wisselen, ga ik er niet van uit dat die bon verlopen is.
Ik vind dit geen goede reclame voor cadeaubonnen. en in dit geval voor gall&gall.

Ik wil dat ik een nieuwe cadeaubon krijg t.w.v. 20 euro, zodat ik alsnog m'n verdiende cadeautje op kan halen.

Wij vinden dat Nationale Slijtersbon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nationale Slijtersbon?